Bra tänkt

Slängde mig i soffan när jag kom hem från jobbet idag, och fastnade direkt i ett avsnitt av Grey's anatomy.
 
I just det här avsnittet har en av läkarna cancer och är i väldigt dåligt skick (säger inte vem, om någon nu inte skulle ha sett serien). Så får hon beskedet att en annan av läkarna, en mycket nära vän, har råkat ut för en olycka. Han är hjärndöd och kommer aldrig att vakna igen.
 
Det är ett gripande, tårfyllt ögonblick som brutalt övergår till reklampaus - med en stor fet skrattande käft. Som dessutom säger "du, jag såg något så himla kul idag". Mycket bra tajming, det företaget framstår som empatin själv...
 
 
Ett skratt om dagen...

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag såg det med kändes dumt :(

2012-10-19 @ 23:54:50

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0