Guillous "Brobyggarna" bortskänkes!

Sista chansen nu! Jan Guillous Brobyggarna bortskänkes till en av er läsare. Den är läst en gång, dvs i finfint skick. 
 
Är du intresserad av boken? Skriv en rad i kommentarsfältet som hör till mitt första inlägg om tävlingen (du hittar det här). Glöm inte att skriva i en giltig mailadress så att jag kan få tag i dig vid en eventuell vinst.

-------------------------
När havet tog deras far och farbror fick de tre gossarna på det norska Vestlandet utanför Bergen söka familjens försörjning inne i staden. Av en tillfällighet upptäckte man att de tre små repslagarlärlingarna var ovanligt tekniskt begåvade och med hjälp av välgörenhet utbildades pojkarna till järnvägs- och brobyggare.
...
Tre bröders öden i ett sekel som ännu var ungt. Där framtidstron överskuggade världens alla orättvisor. Med teknikens stora genombrott skulle alla krig vara utrotade. Föga anade man att man stod inför det mest dramatiska och blodiga århundrade någonsin.
-------------------------
 
 
Sista dagen för deltagande är 26 september!

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0