Kenwood, en chef i köket

Titta vad fin han är, min lilla Kenwood!
 
 
 
Han kan göra de här:
 
 
 
 
Vi (jag) har länge pratat om att köpa en köksmaskin. Nu blev det något av ett spontaninköp i alla fall, men hittills är jag nöjd med min Kenwood km010. Först funderade jag på den större modellen men den var rätt tung och vi har ingen möjlighet att ha den ståendes framme. Den här modellen har en 4,6 liters bunke, och en sats grekiskt lantbröd (två limpor) fick plats utan problem. Och jag älskar stänkskyddet! Bye bye mjöl i hela köket!
 
Det finns mängder av tillbehör att köpa till. Visp, degkrok, k-visp och blender i glas följde med i startpaketet och det räcker i och för sig rätt långt. Men Tomten, jag önskar mig en blender i metall, en "råkostrivare" och en pastatillsats i julklapp...
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Snygg sak det där, vad roligt ni ska ha med den brödet ser riktigt smarrigt ut :)

2012-09-26 @ 23:46:38

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0