Surprise visit

Ibland händer det massor på en gång! Och då menar jag på ett positivt sätt.
Imorgon är det dags för tenta och sedan ska vi fira Pojkens systerdotter, redan där känns dagen hyfsat fullbokad. Och nu ringde min faster och undrade om de kunde komma förbi imorgon. Självklart! Vi har bott här i typ fem år och det är första gången de hälsar på så det är klart att vi löser det! Det enda som är lite synd är att jag inte har tid att baka något kul och sockerfritt, men det känns som ett mindre problem. Tror att jag kommer att däcka i soffan rätt tidigt imorgon...

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0