Trött och sliten

Trots att jag kom hem tre timmar tidigare än tänkt är jag helt slut. Vad har hänt? Jag måste börja bli gammal... Idag har jag varit iväg på besök på en av våra andra enheter, och trots att mina fötter är tunga som bly (what, jag har mest åkt tåg) är det alltid en energikick att komma iväg. Särskilt när jag nu fick förmånen att berätta om hur vi jobbat inom ett visst område och tipsa dem om hur de ska gå vidare i sitt arbete.
En mycket nöjd Doktorn kryper nu ner i soffan tillsammans med en bra bok!

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0