En bok som...

...har med något nödvändigt ont att göra
del åtta i 15 böcker som... - listan
 
 
Att ta hand om hus och hem är väl ett nödvändigt ont om något. Tvätta går väl an, att vaska golven med men dammsugning och att damma är verkligen skittråkigt. För att inte tala om att sortera pappershögar och allmänt plockande...
Familjens projektledare säger upp sig handlar om en kvinna som vantrivs med att ofrivilligt fått rollen som hemmets projektledare. Tyvärr levde inte boken upp till mina förväntningar, men jag förstår ändå frustrationen av att tvingas in i en roll man inte vill ha - oavsett om det gäller privatlivet eller jobbet.
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0