Lite trött idag

Så trött just nu... Lillprinsen har sin piggaste period när jag är som tröttast - dvs strax efter midnatt. Inatt var det mata-hålla-gosa-mata i nästan tre timmar. Han somnade i min famn men vaknade och blev väldigt upprörd så fort jag lade ner honom. Det är väldigt skönt att veta att det går över så småningom. Typ när han blir tonåring.
 
Han känner också på sig när mamma vill läsa eller sova. Så fort jag tittar på en bok betyder det skrikdags för Lillprinsen. Jag fattar inte hur han märker det när han är i sitt rum och jag i köket! Gissar att han inte kommer att bli så tokig i böcker som jag är...
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0