...sedan ångrade jag mig

Jag tänkte skriva på en boksammanfattning men sedan så ångrade jag mig. Idag är ingen bra dag, stubinen är kortare än normalt och att skriva någonting om någon annans arbete skulle knappast bli konstruktivt och rättvist. Kanske skulle baka lite lussebullar men å andra sidan orkar jag inte vänta på två jäsningar. Dryga bullar!
 
Nä, istället så blir det lite sång med Lillprinsen, följt av en balja julkaffe. Ja, alltså kaffe med kanel, nejlika och kardemumma - inte de där mysko julblandningarna som dyker upp i alla affärer nu.
 
Hepp, nu måste jag gå. Lillprinsen har "fastnat" i babygymmet och sockarna är på rymmen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0