Boksmycken

Boktjuven Ingerun berättade i veckans bokbloggsjerka att hon samlar på smycken med litterära referenser. Det fick mig att tänka på att jag också har några sådana, bland annat ett par örhängen med "the golden snitch" (från Harry Potter förstås) och ett jättegulligt halsband med en bok om Peter Rabbit.
Jag tror att jag ska ta en djupdykning till i lådorna, för jag har en svag misstanke om att det kan finnas fler boksmycken där om jag letar lite. Etsy är livsfarligt för plånboken!
 
 
 
 
 -----------
Uppdatering: Harry Potter-örhängena hittade jag på etsy.com. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilken säljare, men sök på golden snitch earrings så hittar ni säkert rätt. Halsbandet fyndade jag på Lindex rea för något år sedan.
 

Kommentarer
Postat av: Boktjuven Ingerun

Jättefina! Inköpsställe?

2013-02-07 @ 07:10:26
URL: http://www.boktjuven.com

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0