Jag hade ett så bra inlägg på gång

Häromdagen påpekade Pojken att han lagt alla yllegrejer och luddiga tröjor i en separat tvätthög eftersom han inte ville ha tvättludd på alla nytvättade plagg. Fair enough, brukar försöka tvätta ludentröjor för sig ändå.
Senare på eftermiddagen slängde jag igång en maskin tvätt. Bara skjortor och bomullströjor. Och en ny tröja som inte såg ut att fälla alls... Det gjorde den... Det roliga i den här historien? Det enda - enda! - plagget som luddet fastnade på var Pojkens skjorta!


Och här hade jag tänkt lägga in en bild på den mässlingsprickiga skjortan, men bevismaterialet försvann tyvärr innan kameran kom fram...


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0