Schlagerspektaklet, del 4

 
1. Army of lovers
Men åh! Vad hände? Army of lovers brukade ju vara provocerande och bra. Nu var det bara naket och... Lite tragiskt faktiskt.
 
2. Lucia Piñera
Tyvärr missade jag den här så jag kan bara kommentera snabbgenomgången: Schysst röst, ordinär låt.
 
3. Robin Stjernberg
Så skönt med påklädda dansare! Låten är väl inte helt i min smak, men med tanke på sammanhanget är den inte så tokig.
 
4. Sylvia Vrethammar
Oj. Direkt när introt startade tänkte jag på den gamla 70-talsserien "Love boat". Nåja, det är så klart mer svenskt än så. Men inte modernare. Gissar att detta är morsans favorit! :)
 
5. Ralf Gyllenhammar
Att en hårdrockares högsta dröm har varit att få tävla i melodifestivalen känns... så fel. Nåja, lite eld kan alltid kompensera tantfolkligheten. Men låten var ju bra! Favvo!
 
6. Behrang Miri
Snygg keps... Inte för att jag hör vad han sjunger, men låten låter radiohit i alla fall. Glatt och nattklubb på stranden, typ. Kidsen kommer att älska den.
 
7. Terese Fredenwall
Söt låt. Tja, det var det första jag kom att tänka på. Inte illa, men inte särskilt speciellt (jag glömde faktiskt att lyssna, fastnade bland några meningslösa bloggar istället).
 
8. Ulrik Munther
Kent möter Håkan Hellström möter Amy Diamond. Jag förstår verkligen inte Munther-hysterin. Han är precis som alla andra: pojk-solo-sångare, formulär 1A. Vinnarrecept: Rufsigt hår, svärmorsdrömskläder och upprepa samma mening femtioelva gånger.
 
 
Bilder från www.svt.se
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Haha låt 4 urdålig inte ens trevlig ;)
Tyckte Ralf var bäst ikväll :))

2013-02-23 @ 22:36:45

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0