En bruten kvist

Dagen började ju sådär... En av mina evigt gröna orkidéer hade äntligen fått en stängel med knoppar och eftersom den växte mer vågrätt än lodrätt tänkte jag stötta upp den med en pinne. Dålig idé... Den var väldigt - väldigt! - ömtålig och gick av nästan direkt. Bajs!
 
Idag ska jag försöka vara lite produktiv i alla fall. Hobbyrummet håller på att omlokaliseras till källaren och sovrummet har fått flytta upp. Inget av rummen är klara, men jag hoppas att hobbyrummet blir så gott som klart (vad gäller flytten i alla fall) under dagen.
Och så måste jag plugga också. Första inlämningsuppgiften i arbetsrätten ska in på måndag kväll, jag är väldigt stressad över det just nu eftersom det tar sådan tiiiid för mig att läsa juristsvenska. Koncentrationen håller inte många minuter åt gången...
 
Fail!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Va tråkigt ,testa att sätta den i ett glas vatten :(

Svar: Det har jag gjort, får väl se om den lilla raringen klarar sig. :)
Doktor Glas

2013-01-26 @ 11:05:19
Postat av: Flin

Apropå brutna kvistar. Kommer du ihåg vår biologiuppgift? "Bruten kvist eventuellt orsakad av människa." Haha..

Svar: Haha! Om jag gör! Tror att vi konstaterade att människor orsakat skadan... Om det nu var samma som återkom och körde över hela rutan förstås. Snopet!
Doktor Glas

2013-01-27 @ 15:24:37

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0