Sista vinnaren i adventskalendertävlingen

Jag har ju alldeles glömt bort att publicera vinnaren i den sista adventskalendertävlingen!
 
Eftersom alla bidrag den veckan kom från personer som vinnit tidigare veckor har jag valt att leta reda på alla de andra bra förslagen, som hamnat på fel inlägg eller som kommit in efter sista svarsdag.
Alla förslagen var jättebra, alla är viktiga organisationer som på olika sätt försöker göra världen till en lite bättre plats. Men eftersom jag lider av svår beslutsångest tog jag den här gången hjälp av en slumpgenerator på nätet.
 
Här är de förslagen som var med i sista deltävlingen:
 
Gunilla
Man säger att julen är barnens högtid men inte alla barns. Inte ens i Sverige glädjer sig alla barn åt julen. Frälsningsarmén har en lång tradition av att hjälpa familjer som har det svårt ekonomiskt. Men behöver vår hjälp för att "kunna hålla grytan kokande".
 
David
Jag röstar på läkare utan gränser.... :)
 
Lanner
Clowner utan gränser http://skratt.nu
Motivering: just nu försöker clowner utan gränser Sprida skratt och hopp bland Syriens barn
 
Flin
WWF! Märkt till isbjörnarna, som har det väldigt svårt på sina tunna isar. Inte hotade av tjuvjägare eller andra idioter, utan av Dig och Mig, ALLA, för att vi överutnyttjar jorden och inte tar tag i växthuseffekten. Mycket intelligenta och nyfikna djur som förtjänar att leva. Så det så!
 
 
Veckans vinnare i adventskalendertävlingen:
Clowner utan gränser
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0