3 x grillning

Det bästa med sommaren måste ändå vara grillningen, den här veckan har vi hunnit med att grilla tre gånger.
 
Min mamma och min moster var på besök så vi passade på att även bjuda in svärmor. Det är inte ofta vi har "familjemiddagar" så det var inte fel.
Igår kom tjejerna med respektive över för den årliga fira-in-sommaren-grillningen. Det blev mycket snack om livet, universum och allting - men mest om teknik och resor. Ingen semesterstart är komplett utan mina tjejer!
Och idag kikade K&M förbi med ett par fina bitar rådjusrfilé. Inte nog med att de bjöd på superfint kött, de tog även över köket och fungerade som privatkockar - man blir inte mer bortskämd än så!
 
 En god tårta avslutar grillningen, den här gången
blev det Very cherry chocolate cake. Kladdig och god!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Håller med! Älskar grillning! Sommaren är helt enkelt inte komplett utan grillkvällarna!

2013-07-14 @ 12:37:23
URL: http://fromelizabethwithlove.blogg.se

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0