Kodnamn: Lisa

Efter sol kommer regn... Näää, det gör det inte! Vädret fortsätter att vara helt underbart! Och får man tro väderprognoserna kommer det att hålla i sig hela veckan. Love it! Fast jag blir så trött... Det blir inte många knop gjorda. Igår orkade jag knappt ens läsa, först på kvällen vaknade jag till ur zombiekoman.
 
Kvällen avslutades i alla fall med att vi tittade på Kodnamn: Lisa, senaste delen i Johan Falk-serien (GSI) och i mitt tycke den starkaste filmen i serien. Hörde dessutom rykten om en tredje säsong, hoppas hoppas hoppas att det stämmer.
 
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0