Midsommarsammanfattning

Mat, vänner, försening, värme och regn. Ja, så kan man väl sammanfatta årets midsommarafton.
 
Lunchen blev lyckad om än otroligt försenad igår. Varmt var det också, innan åskan och regnet kom rann svetten bokstavligen längs ryggen. Det hade varit skönt att sitta ute och äta men eftersom regnet hängde i luften (och bordet är aningen mindre lättflyttat) fick vi sitta i uterummet istället. Varmt, varmt, varmt!
 
Gårdagen avslutades med grillning hos R&A, sämre kan man ju ha det! R är en riktig grillmästare och det känns riktigt lyxigt att lämna över vilka köttbitar som helst i hans vård och sedan få dem perfekt tillagade. Det var också mysigt att snacka skit över ett glas vin eller två medans regnet öste ner - som sig bör en riktig midsommarafton.
 
Idag är det lite segare. Regnet håller i sig även om det inte öser ner som igår. Jag har precis läst ut Den sista kejsarinnan och planen för resten av kvällen är att varva Inferno med Homeland och Wallander. Imorgon ska jag skärpa mig och ta itu med inlämningsuppgiften i Excel-kursen, vore ju synd att missa redan den första inlämningen.
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0