Sjukt

Att ligga i sjuksoffan har sina fördelar (må vara att de är få, men man får väl se positvt på saken): Man får sova mycket och man får mycket läst. Det ena är bra för kroppen, det andra är bra för själen. Boksammanfattning på Tan kommer så snart jag orkar ta tag i den.
 
Pojken är också sjuk och hemma. Jag tror aldrig att det har hänt att vi varit sjuka och hemma samtidigt - jag kan inte minnas det i alla fall - och definitivt inte med olika sjukdomar. Stackaren är helt däckad i förkylning, för mig så är det magen som spökar. Förhoppningsvis byter vi inte sedan...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Krya på er,söt bild ...

2013-03-01 @ 23:41:02

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0