Sköna söndag

Det blev sent igår också, vi hade mat och prat hemma hos oss. Vi fixade potatisgratäng och M hade tagit med sig lammracks. Ingen av oss hade lagat det innan så det var lite spännande men resultatet blev helt fantastiskt! Väldigt god smak och köttet var otroligt mört. Dessutom kunde hon verkligen göra rödvinssås (något jag är helkass på). Funderar allvarligt på att anlita henne som kock framöver, känns som en bra investering!
 
Idag har det varit lite slöare. Pojken har fortsatt med garderobsbygget medan min största insats var att läsa ut Pythians anvisningar. Och så hann vi med en liten promenad i det vackra vårvädret innan solen försvann. Nu blir det Tropico tills pizzan anländer!
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0