Ge mig ett par timmar till

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen här på bloggen! Håll ut, snart kommer två nya boksammanfattningar (Niceville och Ers Majestäts olycklige Kurt). Kanske slänger jag med ett recept eller två eftersom hela gårdagen gick åt till bakning. Attans vad tid det tar, och inte blir det så snyggt som jag ville heller. Asch, det är smaken som räknas! Men jag måste ändå erkänna att jag har en vag panikkänning inför helgens namngivning. Kommer att bli en låååååång fredagkväll, tror jag...
 
Häromdagen fick jag ett erbjudande om att läsa Röd Vinterängel av Tove Birkeland Brandt samt Ankharen av Ståle Brandt. Spännande! Det blir nästa läsprojekt efter att jag avslutat [Bubble], som ingår i tre-på-tre-utmaningen.
Tyvärr går det lite sakta med tryckta böcker just nu, Lillprinsen sover inte lika mycket (= mindre lästid) så den mesta litteraturen plöjs i talboksform under barnvagnspromenaderna. Hinner med nästan en bok i veckan på det sättet, inte så illa!
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0