2 x tragik

Alltså... Det här måste vara något slags nytt bottenmärke vad gäller musikvideos. Det är så tragiskt när två så talangfulla kvinnor väljer att flytta allt fokus från musiken till sina nakna kroppar. Har verkligen fantasin tagit så fullkomligt slut? Finns det inga andra sätt att provocera än att trycka upp skrevet i ansiktet på sina fans? Finns det inget bättre sätt att sälja musiken än med sina kroppar? Och varför är det bara kvinnor som gör så?
 
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vilken är värst? Mileys släggslickande eller Rihannas stolhumpande?

(Missa inte Wrecking ball-parodin längst ner i det här inlägget, den är rätt kul.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Båda är rätt illa, jag tänkte först säga Rihanna, men det lilla skrattet på slutet fick mig att ändra mig. Eller? Känns som att Miley tar så seriöst på det. Å andra sidan är ju Rihannas "avslappnade" och skämtsamma attityd farligare, många unga tjejer kanske inte fattar utan tar det på allvar och känner att de själva måste bete sig så.
Men Miley och släggan, ser bara töntigt ut, ursäkta.

Svar: Bra skrivet! Pojken och jag hade en diskussion ang Mileys video. Han anser att den måste vara en parodi på musikvideos och jag anser att det tyvärr nog inte är så...
Doktor Glas

2013-10-09 @ 10:13:55
Postat av: Flin

Anonym? Jag skrev Flin!

Svar: Haha! Misstänkte att det var du. :)
Doktor Glas

2013-10-13 @ 10:14:07

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0