Världsbokdagen

Idag är det världsbokdagen! Visst borde jag fira den genom att läsa en bok om eller från en del av världen som jag sällan läser, men tyvärr blev det inte så. Nåja, det finns ju 364 dagar till på året.
 
Det blev i alla fall en timmes lyssning till ljudboken Dynastins arvinge av Conn Iggulden. Det är den femte boken i Erövraren-serien, om det mongoliska rike som Djingis kahn byggde upp. Kanske kan vara godkänt som världslitteratur ändå?
I övrigt så fastnade jag i knåpandet med Lillprinsens fotobok. Programmet (eller min dator kanske) börjar bli fruktansvärt segt när det ska hantera ett par hundra bilder. Suck! Men fint blir det!

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0