Dagens "jag glömde"

Hm, de där stackars tomaterna står fortfarande trångt, glömde visst bort dem. Det är i och för sig ett par timmar kvar till läggdags men att göra-listan är inte tom för det.
Idag kom Lillprnsens kusiner över ett par timmar medan föräldrarna var på revy. Skoj tyckte Pojken och jag, jätteskoj tyckte Lillprinsen! Han kommer nog att sova gott inatt...
PS3, kakor och kortspel är inte så tokigt på en söndag men rödvinsgryta och kanske en film är nog nästan den bästa avslutningen på helgen.
 
Vad är ditt bästa filmtips?
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0