Men avbryt mer då!

...Och här kommer dagens andra klagoinlägg. Idag såg jag nämligen Agenda i SVT för första gången.
 
Det handlade om kvotering i bolagsstyrelser, barn i krigets Syrien och så intervjuades Stefan Löfven. Men herregud vilken jobbig programledare! Löfven blev avbruten i princip hela tiden och samma sak skedde i kvoteringsdebatten. Som moderator får man faktiskt anpassa frågorna efter programtiden för som tittare är jag mer intresserad av gästernas svar än dina frågor. Trots intressanta ämnen valde jag att byta till Äntligen hemma (!!!) för att inte kasta en sko på TV:n.
 
 
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0