En analfabet, en hobbit och jag

Oj oj, nu ligger jag efter med boksammanfattningarna. Ingen bra början på det nya året med andra ord men det tänker jag inte ha dåligt samvete över ikväll. Lillprinsen sover så jag tänkte smyga in i sängkammaren med Analfabeten - man får ju passa på när Pojken är bortrest!
 
På tal om Pojken och Lillprinsen... I söndags hade vi barnvakt så vi passade på att äta på fin restaurang och se en bra film på bio. Det blev The Hobbit: The Desolation of Smaug, som i mitt tycke till och med var bättre än ettan. I väntan på del tre funderar jag på att läsa om Bilbo, det var ändå mer än 15 år sedan jag läste den. Det är ju trots allt rätt imponerande av hollywoodisarna att få till hela tre filmer av en liten bok.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Flin

Såg också den i söndags! =) Men är du säker på att det kommer en trea? Kan jag inte alls tänka mig med det slutet. ;-) Jag har inte läst boken ens en gång, är i valet och kvalet om jag vill få reda på hur filmen slutar eller inte... Så jobbigt att vänta!!!

2014-01-09 @ 20:49:23

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0