Veckans bokbloggsjerka - Bokloggar

I veckans bokbloggsjerka (läs mer här) ställer Annika frågan:
 
Har du ett konto på Boktipset, Goodreads eller båda?
Vilken av dem är bäst och varför?
 
Nu säger jag inte att Goodreads ser särskilt spännande ut, men Boktipsets startsida ser riktigt tråkig ut. Lite Lunarstorm på 90-talet. Blir sidan roligare när man loggat in?
Jag har bara konto på Goodreads så jag kan egentligen inte uttala mig om vilken sida som är bäst. Men jag tycker att Goodreads fungerar bra, man får många boktips och det är enkelt att hålla koll på vad man läst. Det enda jag saknar (hittills) är en sammanfattning månadsvis, jag har bara hittat en per år.
 
Nåväl, det enda jag använder sidan till är boktips och statistik (vad jag läst), det finns säkert mängder med funktioner som jag helt enkelt inte brytt mig om att utforska. Vad har jag i så fall missat? Tipsa mig gärna!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Det finns alldeles säkert mängder av funktioner på Goodreads, som inte jag heller känner till. Använder det också mest för statistikens skull. Och nej, Boktipset blir inte roligare när man loggat in.

2014-01-28 @ 16:50:11
URL: http://bokslut.blogspot.se/

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0