Hur var det med tomaterna då?

Jag förstår att ni är väldigt angelägna att få en uppdatering kring mina tomater (jamen alla älskar väl tomater?), så här kommer ett par bilder. I år blev det sju sorter planterade och så fick jag dessutom två busktomater av en jobbarkompis (troligtvis samma sort som mina röda).
 
Årets sorter:
  1. Röd busktomat från egna frön
  2. Black Krim
  3. Super marmande
  4. Plommontomat från egna frön
  5. Cuore di bue
  6. 100's and 1000's
  7. Gul busktomat från egna frön (endast en ynka planta tog sig)
 
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0