Boksammanfattning mars

Summering av mars läsning!
Den här gången blev det väldigt svårt att avgöra månadens bästa/sämsta, mycket på grund av att fem böcker ingår i en serie samt att det var ett bra tag sedan jag läste dem. "Sämsta" får i det här fallet helt enkelt betyda "jag hade större förväntningar på den här boken".
Vad gäller Erövraren och Berättelsen om blodet så kommer jag att skriva boksammanfattningar om alla böckerna i respektive serie i samma inlägg . Jag kommer helt enkelt inte ihåg vad som hörde till vilken bok och då det gäller en serie känns det inte riktigt relevant att skilja på det heller.
 
 
 
Stäppens krigare (Erövraren, #1) - Conn Iggulden
Bågens mästare (Erövraren, #2) - Conn Iggulden
Ondvinter (Berättelsen om Blodet, #1) - Anders Björkelid
Eldbärare (Berättelsen om Blodet, #2) - Anders Björkelid
Förbundsbryterskan (Berättelsen om Blodet, #3) - Anders Björkelid
Den stora bankhärvan: finansparet Hagströmers och Qvibergs uppgång och fall - Carolina Neurath
 
Antal lästa...
Böcker totalt: 6
Ljudböcker: 6
E-böcker: 0
Låneböcker: 0
Nyköp (köpt senaste två månaderna): 0
Recex: 0
Hyllvärmare (stått i hyllan längre än två år): 0
 
Lite mer info...
Manlig/kvinnlig författare: 5/1
Författarnationalitet: Svensk (2), brittisk (1)
Månadens bästa: Stäppens krigare - Conn Iggulden
Månadens sämsta: Förbundsbryterskan - Anders Björkelid
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0