En bra dag

Oj vad tiden går fort! Mamma har varit på besök och myst med Lillprinsen så att Pojken och jag hunnit med lite huspyssel. Men ändå hinner man inte med allt som står på att-göra-listan! Nåväl, grönsakerna är omplanterade (de flesta i alla fall) och en vägg i uterummet är färdigmålad och klar så att plåtslagaren kan göra sitt jobb. Som bonus hann jag också med att baka lite kakor och göra ett litet blomsterarrangemang.
 
Men bäst var nog ändå att Lillprinsen fick massor med kvalitetstid med sin mormor. De är så söta ihop! Läsa, prata och massor av går runt, runt, runt... Lillprinsen stod stadigt själv i flera sekunder och hann till och med vinka till mormor innan han tappade balansen. Och när mormor sedan skulle åka hem vinkade Lillprinsen med båda händerna, sötnosen!
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0