Hotellrecension - Kungsbron Hotell

Den här Stockholmsresan hamnade vi på Kungsbron Hotell, ett nybyggt hotell bara ett stenkast från stationen. Väldigt nybyggt... Frukostsalen är inte färdig ännu, så frukosten bestod av kaffe, juice och frallor i lobbyn. Förhoppningsvis utökas frukosten med utrymmet...
Hotellets billigare rum är en trappa ner, vilket innebär att de inte heller har fönster. Jag har inga problem med det, men har man anlag för klaustrofobi kanske man ska välja de dyrare rummen. Själv tyckte jag det var ganska så mysigt, men mina kollegor drog några paralleller till båthytter.

Kungsbron är ett relativt billigt hotell, med centralt läge och fräscha rum. Klarar man av att leva fönsterlöst (och hur mycket tid tillringar man egentlgen på rummet?) är det helt klart ett prisvärt alternativ.


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0