Doktorn blir både stark och social

Igår testade jag gymmet på hotellet. Det är ganska litet, det fanns bara fyra konditionsmaskiner och tre multimaskiner. Multimaskiner är hopplösa... En väldans massa rörliga delar och ännu färre beskrivningar. Vilken del ska man dra vart utan att se ut som en idiot?
Eftersom konditionsmaskinerna var upptagna kämpade jag istället med multimaskinerna. Och med kämpar menar jag stå och se förvirrad ut... Till slut förbarmade sig en stackars amerikanare över mig, och visade hur sk*ten fungerar. Men som han sa, maskinen gör sitt jobb men det finns bättre övningar. Så han visade ett par effektiva arm- och magövningar - utan hemska maskiner. Det slutade med att jag i princip hade en personlig tränare, med peppning och allt, i säkert en kvart. Hur gulligt som helst!

Först fransmän, nu amerikanare! Fortsätter det på det här sättet här blir jag ju både stark och social!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Ja det ska vara roligt på träning :) bra att öva på utlänska med

2011-02-10 @ 13:41:07

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0