Är ni inte nyfikna nu?

Tack snälla Viveka på Humlebacken för pocketpaketet!

Choklad med apelsinsmak (mums!) och sweet citrus-te (det var nytt för mig), lite scrapbooking-prylar och boken Nymåne fanns i paketet. Och en fin hälsning så klart!
Paketet var kalas, jag älskar apelsin och både blommorna och bokstäverna kommer att gå åt i ett nafs. Boken har jag inte hört talas om innan, så det ska bli spännande!

Nähepp, nu har jag inte tid med er! Te ska drickas, choklad ska ätas och en bok ska läsas!



Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Kul att du gillade det!

kram

2011-05-18 @ 07:32:27
URL: http://humlebacken.blogg.se/

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0