Skillnad!

Den här boken var jag sugen på att köpa när jag var inne i bokaffären sist. Jag har sneglat på den tidigare, och jag "behövde" verkligen en bok. Men i bokaffären, en av de större kedjorna, kostade den 79 kronor - vilket jag tyckte var lite väl saftigt för en pocketbok.
Nu hittade jag samma bok på nätet för under 50-lappen. Visst förstår jag att fysiska butiker måste ta mer betalt för att täcka lokalkostnader mm, men nästan dubbelt så mycket? Hur tror de att de ska få någonting sålt överhuvudtaget?

Budgetvarianten


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0