Trädgårdsmässa och annat mys

Igår visade vi mammorna den plats Pojken och jag kommer att viga oss på i oktober. Vi passade på att ha lite picknick också, och det kändes verkligen som semester att sitta ute i solen och äta frukost.

Därefter åkte vi vidare till trädgårdsmässan. Pojken tyckte att det var lite för mycket blommor och lite för lite... ja, resten. Men mammorna och jag stormtrivdes, och rockade loss rejält bland kryddväxter och orkidéer.

Efter ett par timmar på mässan åt vi en sen lunch (tidig middag?) och begav oss sedan hem till min mamma för lite kaffe och beundrande av den nya soffan (som fick betyget mycket väl godkänd både vad gäller utseende och sittkomfort - Pojken somnade nästan direkt).

På kvällen dök några kompisar upp, det var länge sedan jag träffade många av dem så det var jättekul! Men jag var lite för trött för att hänga med i deras tempo, så när de drog vidare kröp jag ner under täcket i stället.

Trädgårdsmässa

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0