Sicilien - Hotel Villa Belvedere

Tänk att en vecka går så fort! Nu är vi hemma igen efter en underbar resa till Sicilien.
 
Vi bodde på Hotel Villa Belvedere, ett väldigt mysigt familjeägt hotell. Och personalen var kanon, hur trevliga och hjälpsamma som helst! Om ni kikar in på länken ovan kommer ni till hotellets hemsida, med mer bilder och även en webbkamera.
 
Vi unnade oss en uppgradering av hotellrummet, vilket innebar att vi fick en rejäl uteplats med egna solsängar, parasoll och en sittgrupp. Mycket praktiskt och bra när man vill sola lite avskiljt eller ta en vinare och titta på utsikten före/efter maten!
 
Jag börjar med att bjuda på lite bilder från hotellet. Fortsättning följer...
 
 
 
Vårt rum låg avskilt från resten av hotellet
 
 
Mysigt med bjälkar i taket
 
 
Och mys på uteplatsen, med havet i bakgrunden
 
 
Utsikt över Joniska havet från uteplatsen
 
 
 
Poolområdet med Etna i bakgrunden. Älskar palmerna!
 
 
Utsikt från fönstret i frukostsalen, Giardini-Naxos skymtar i bakgrunden.
Ser ni ödlan? De var överallt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Så härligt ni har haft,välkommen hem igen :)

2012-08-15 @ 19:56:36
Postat av: Moster

Välkomna hem! Var är bilderna på citronerna? Ser ut som ni har haft en bra resa. Något avundsjuk...

Svar: Jag glömde att ta kort på citronerna! Det visade sig att även om det fanns både citron- och limeträd (riktiga) vid poolen, så var just den krukan med frukter av keramik. Fanns att köpa överallt inne i Taormina.
Doktor Glas

2012-08-16 @ 22:07:45
Postat av: Elsa

Hej,Emilia såg ödlan på en gång jag hittade inte den,hon tyckte det var jätte fint där ni har varit :)

2012-08-17 @ 13:37:04

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0