Adventskalender - del fyra!

Nu är det dags för sista delen i adventskalendertävlingen!
Här hittar ni vinnarna från del ett, två och tre
 
Julen är en tid för eftertanke och omtanke och att tänka på de och det som finns runt om oss - människor, djur och natur. Jag tror stenhårt på att ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Därför inbjuder jag dig att vara med och skapa en riktigt god jul för oss alla.
 
Jag kommer att skänka 200 kronor varje vecka fram till jul 
till en välgörenhetsorganisation som NI väljer.
 
Regler:
1. Föreslå en organisation du tycker ska få 200 kr i en kommentar till det här inlägget
2. Organisationen ska ha ett 90-nummer (kontrollerade av Svensk Insamlingskontroll)
3. Ge en kort motivering
4. Dela tävlingen på din blogg, facebook eller annat kreativt sätt
5. Det går såklart bra att skicka samma förslag/motivering till flera av deltävlingarna
 
 
Tävlingen pågår till och med onsdag. Vinnaren presenteras på torsdag.
 
 
Tävlingen är avslutad
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Diabetes är en sjukdom som många barn o äldre drabbas av forskningen att bota det är viktigt,så jag föreslår diabetesforskningenwww.diabeteswellness.se

2012-12-24 @ 07:37:05
Postat av: Moster

Jag tycker att Läkare utan gränser gör ett bra jobb. Adressen är www.lakareutangranser.se

2012-12-26 @ 20:29:16

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0