Vill du ha en bok?

Pocketböcker är suveräna att ha med sig överallt, men inbundna böcker är snyggare i bokhyllan. Ja, så resonerade jag när jag köpte både Dandy och Brobyggarna i inbundet format trots att jag redan har Brobyggarna i pocket. Jag har alltså en bok för mycket nu. Det känns ju dumt att slänga den när någon annan kanske kan ha glädje av den.
Så vart vill jag komma med den här förvirrade inledningen?
 
Jo, en styck bättre begagnad Brobyggarna av Jan Guillou, i pocketformat (boken alltså, inte författaren), bortskänkes till bättre behövande.
 
Är det du? Skriv en rad i kommentarsfältet och glöm inte att fylla i fältet med mailadress.
Tipsa gärna om tävlingen på din egen blogg. Finns det intresse kan jag nämligen tänka mig att skänka bort fler böcker, so bring it on!
 
Sista dagen för deltagande är 26 september!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Va hygglig du är,synd att jag inte har en blogg så jag hade kunnat vara med i lottningen :(

Svar: Klart du får vara med ändå! :)
Doktor Glas

2012-09-20 @ 00:35:49

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0