Veckans bokbloggsjerka

I veckans bokbloggsjerka (läs mer här) ställer Annika frågan:
 
Vad ska du göra i påsk?
 
Eftersom jag är lite sent ute får jag helt enkelt skriva om vad jag gjort i påsk, istället för vad jag ska göra. Påsken har varit precis sådär avslappnande som jag behövde: Mat, mys, vänner och böcker.
 
Vi var på påsklunchknytis hos R&A: prinskorv, köttbullar, janssons och mängder med ägg! Och cheesecake förstås. Och leta efter gömda påskägg! Dagen efter blev det middag hos oss där K&M både fixade goda lammracks och en suverän rödvinsås.
 
Efter de två sena kvällarna kändes det skönt att göra så lite som möjligt. Garderoberna kom upp i alla fall (tur att Pojken är lite mer ambitiös än mig) och Pythians anvisningar både påbörjades och avslutades. Nu har jag börjat med Kunzelmann & Kunzelmann, en bok som legat länge i att-läsa-högen - även om jag kanske tar en paus från den om jag får tag på Den sista kejsarinnan på biblioteket imorgon.
 
Jo, Pojken fixade min dator också! Tusen tack, efter renblåsningen går den som en raket!
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0