Inför "Tre på tre" - tre treor

Yes, nu har jag bestämt mig. Klart jag ska vara med på Pocketlovers tre-på-tre-utmaning! Förra gången gick inte så bra, jag fixade bara två av tre böcker. Den här gången satsar jag på ett mer säkert tema.
 
Den här gången blir det tre treor, dvs tre böcker som är den tredje boken i sin repektive serie. Lite fyndigt, eller hur? Så mitt val ser alltså ut som följer:
 
  • Torka aldrig tårar utan handskar del 3, Döden - Jonas Gardell (Kärleken, Sjukdomen)
  • Det stora århundradet del 3, Mellan rött och svart - Jan Guillou (Brobyggarna, Dandy)
  • HP Pettersson del 3, [Bubble] - Anders De La Motte ([geim], [buzz])
 
Ser att jag missat några boksammanfattningar, jag kompletterar efter hand...
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0