Bokutmaning 2014

För 2013 hade jag ett antal olika läsutmaningar och jag kommer att sammanfatta dem i början av januari. Hittills ser det ut att ha gått sådär...
 
Men nu släpper jag 2013 för en stund och blickar framåt. Hur ska nästa års läsutmaning se ut?
 
  • Jag hoppas förstås på en ny tre-på-tre-utmaning. Vilka böcker jag kommer att läsa då får vi se när det närmar sig, troligtvis plockar jag något från årets gäng för där finns hur mycket som helst att välja på.
  • Tolv nya författare är en bra utmaning så den kommer jag att fortsätta med. Jag är alltid pigg på att testa nya böcker så utmaningen är inte heller särskilt svår att ro i land.
  • Däremot ger jag upp Asien-utmaningen...
  • ...och hyllvärmarna. Eller, ger upp och ger upp. Hyllvärmarna ska jag förstås läsa men just nu blir det betydligt mer talböcker än tryckta böcker just nu eftersom jag lyssnar under barnvagnspromenaderna.
  • I år hoppas jag kunna öka antalet lästa böcker något även om jag inser att det förmodligen inte kommer att gå när Lillprinsen börjar ta sig fram lite mer. Gissningsvis kommer han inte heller att sova sig igenom barnvagnspromenaderna som just nu ger mig den mesta "lästiden"... Men mål måste man ju ha! Så vad sägs om 36 böcker? Tre böcker i månaden borde gå, tycker jag.
 Uppdatering: Jag kommer även att haka på Kaosutmaning 2.0. Spännande!
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0