Läslista 2013

 

Här sammanfattar jag läsåret 2013
Boksammanfattningarna finns under kategorin "Böcker och läsbart" till höger.
 
 
Torka aldrig tårar utan handskar. Del 1 Kärleken - Jonas Gardell
Torka aldrig tårar utan handskar. Del 2 Sjukdomen - Jonas Gardell
Tan - Margareta Lindholm
Kejsarinnan Orkidé - Anchee Min
Pythians anvisningar - Jerker Eriksson / Håkan Axlander-Sundquist
 
Kampen om Järntronen - George R. R. Martin (e-bok)
Kungarnas krig - George R. R. Martin (e-bok)
Svärdets makt - George R. R. Martin (e-bok)
Kråkornas fest - George R. R. Martin (e-bok)
Den sista kejsarinnan - Anchee Min
 
Inferno - Dan Brown
Världskrig Z - Max Brooks
[buzz] - Anders de la Motte
Alla mina vänner är superhjältar - Andrew Kaufman
Sucka mitt hjärta men brist dock ej - Mark Levengood (ljudbok)
 
Torka aldrig tårar utan handskar. Del 3 Döden - Jonas Gardell
Vredens tid - Stefan Tegenfalk (ljudbok)
Mellan rött och svart - Jan Guillou
Little Bee - Chris Cleave
Den nya människan - Boel Bermann
 
Nirvanaprojektet - Stefan Tegenfalk (ljudbok)
Niceville - Kathryn Stockett
Den felande länken - Stefan Tegenfalk (ljudbok)
The Greatcoat - Helen Dunmore
Drömfabriken - Björn Vingård (ljudbok)
 
Lyckliga gatan - Liza Marklund (ljudbok)
438 dagar : vår berättelse om storpolitik, vänskap och tiden som diktaturens fångar - Johan Persson, Martin Schibbye (ljudbok)
Ers Majestäts olycklige Kurt - Lena Ebervall & Per E Samuelson (ljudbok)
Simmaren - Joakim Zander (ljudbok)
[bubble] - Anders de la Motte
 
Den sanna historien om Pinocchios näsa - Leif G. W. Persson (ljudbok)
Nyckeln - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren (ljudbok)
Röd vinterängel - Tove Birkeland Brandt
Divergent - Veronica Roth (ljudbok)
Insurgent - Veronica Roth (ljudbok)
Allegiant - Veronica Roth (ljudbok)
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0