Färg, film och flerval

Det blev inga tapeter idag, däremot blev det färg till både väggar och tak samt en hink spackel. Jag tror att vi kommer att hålla oss sysselsatta tills vi hittat rätt tapet till fondväggen.
 
Ikväll blir det Twilight del tre. Jupp, ni läste rätt. Jag utgår från att böckerna är bättre än filmerna (för de är inte särskilt bra), eller som Pojken sa: "Meh, har vi tre filmer kvar?! *djup suck* ". Men ibland är det härligt att mysa i soffan med en kass rulle (dvs en söndagsfilm) och en skål glass. Eller banan och bär - mums!
 
Förrensten, titta vad som landade i lådan idag! Varv två på fröbytarkedjan. Så imorgon ska jag sätta mig och botanisera bland alla påsar och se vad jag ska behålla. Det var många chilisorter den här vändan. Och en del spännande saker som jag inte är riktigt säker på vad det är. Skoj skoj!
 
Maaaassor av fröer
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0