Kärlek

Okej, nu ska jag skriva något annat än "jag är trött". Det stämmer förvisso men solen skiner, jag är nyduschad och jag har dessutom världens bäste make.
 
Jag är väldigt stressad inför ledigheten (mycket som ska lämnas över och mötena bara ramlar in) och det gör mig rätt nere just nu. Men eftersom Pojken är världens bästa muntrade han idag upp mig med vackra, väldoftande rosor och världens goaste kram! Och helt plötsligt - när jag kände mig som allra mest eländig - då får han mig att inse hur lycklig jag faktiskt är.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka fina blommor!! :)

2013-05-30 @ 19:13:14
URL: http://bokslukare.blogg.se
Postat av: Elsa

Så fint av pojken:)

Svar: Han är bäst. ;)
Doktor Glas

2013-06-04 @ 23:00:53

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0