Trött trött trött

Jösses, nu är jag trött! Det får bli Netflix och tidig sänggång ikväll, har nämligen sovit riktigt risigt i natt. Troligen blev det inte mer än tre-fyra timmar totalt. Redan klockan halv två började jag vakna och klockan fyra funderade jag allvarligt på att åka till jobbet. Lönt att (inte) sova en timme till liksom...
För att kompensera den kassa natten lyxade vi till det med sill och färskpotatis. En snaps på det så hade det varit midsommar! Nåja, en och en halv vecka kvar till långledigheten nu sedan ska jag svulla färsk frukt och juice med små söta paraplyer i en vecka i sträck!


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0