Veckans bokbloggsjerka - Skräckligheter

I veckans bokbloggsjerka (läs mer här) ställer Annika frågan:
 
Ska du läsa någonting som lämpar sig väl för Halloween och i så fall vad?
 
Med Halloween runt hörnet borde man frossa i spökhistorier och monsterberättelser. Det finns så mycket bra att välja mellan: Anne Rice, Edgar Allan Poe, John Ajvide Lindqvist, Mary Wollstonecraft Shelley, H P Lovecraft...
Jag brukar inte matcha högtider/årstider med min läsning men i väntan på [Bubble] (den är försenad på biblioteket) tänkte jag börja på Doktor Joseph av favoritförfattaren Andreas Roman. Han har även skrivit När änglar dör som jag starkt rekommenderar!
 
Nu ska jag smyga runt bland de andras bloggar och suga åt mig läskiga boktips!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Andreas Roman har seglat upp på min favoritlista de senaste åren. Doktor Joseph tyckte jag om :)

2013-10-28 @ 16:23:56
URL: http://bokslut.blogspot.se/
Postat av: Boklysten

Andreas Romans böcker låter spännande.

2013-10-28 @ 20:06:38
URL: http://boklysten.blogspot.se/

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0