Gamla kort...

Satt och kikade igenom gamla fotografier nyss, och hittade några kort jag gjort. Blev riktigt sugen på att börja pyssla igen. Här kommer några gamla godingar...

scrapbook scrapbooking kort grattiskort födelsedagskort bröllop cardmaking card

Bröllopsgratulationer

scrapbook scrapbooking kort grattiskort födelsedagskort bröllop cardmaking card

Detalj

scrapbook scrapbooking kort grattiskort födelsedagskort bröllop cardmaking card
Insidan av kortet

scrapbook scrapbooking kort grattiskort födelsedagskort bröllop cardmaking card
Dopkort

scrapbook scrapbooking kort grattiskort födelsedagskort bröllop cardmaking card dop
Detalj


Kommentarer
Postat av: MYMiC

Oj, galet fina! Skulle aldrig kunna göra sånnadär..



Haha aw aw, jag gillar inte att spelet knycker mina kill-vänner :c

2010-08-03 @ 19:16:23
URL: http://mymic.blogg.se/

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0