Det blev en promenad i alla fall

Jag hade ingen framgång i min kamp mot förstärkaren. Sladdarna förblir utdragna och bilderna förblir i kameran (har inte hittat överföringssladden, så jag kan inte maila bilderna till Pojken så att han kan hjälpa mig). Skit samma, jag får sysselsätta mig på andra sätt.

Det blev en promenad med D i alla fall. Vi bestämde oss för att vi ska bli fiskande pirater, med byns lilla sjö som hemvist. Jag ska ha högklackat och hon ska fiska stövlar... Japp, mycket viktiga ämnen som avhandlades...

Efter promenaden firade vi deras gulliga monster till katt. Han var ett mycket kräset födelsedagsbarn, och vägrade låtsas om att han uppskattade sina presenter. Deras andra kissekatt blev däremot överlycklig!

De har pyntat vår lilla rondell nu. Kommunens trädgårdsmästare är ett geni, han pyntar rondeller, busshållplatser och gud vet allt med fantastiska skapelser gjorda av kvistar. Supersnyggt!


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0