Gårdagen i sammandrag

Igår var vi iväg och firade Pojkens mamma. Det var jättemysigt, först tog vi en avstickare till Ullared (inte Gekås) så jag passade på att shoppa lite på Panduro Outlet - faarligt roligt! Sedan snurrade vi runt på mysiga småvägar tills vi kom fram till matstället strax utanför Varberg.

Efter det tog vi en tur till Pojkens systers nya stuga. Eller snarare tomt med gäststuga, själva stugan ska de bygga om två år eller så. Efter lite födelsedagsfika fortsatte vi till Ugglarp. Vi köpte med oss en glass och gick ner till stranden. Jag har inte varit ner på strande sedan... Ja, urminnes tider. Hade nästan glömt bort doften till och med.

På kvällen smet vi bort till några vänner och grillade. Lite music quiz hann vi med också innan jag blev för trött och tackade för mig. Pojken däremot kom inte hem förrän småtimmarna. Usch, jag börjar bli gammal...


Kommentarer
Postat av: Elsa

Låter som en toppen dag

2011-06-13 @ 00:06:15

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0