The eagle has landed...

...eller ett grönt paket har gjort det i alla fall. Hos min hemliga bokvän, Batmamma. Jag tror hon blev nöjd, läs inlägget här.

Boken jag skickade med, Undead and unwed, är en skön humoristisk historia om en skogalen kvinna som råkade dö litegrann, och vaknar upp som vampyrdrottning. Fast det där med blod är döäckligt och någon drottning vill hon inte heller vara, och gunåde den som säger annat! Hehe, helt klart läsvärd!


Själv väntar jag spänt på mitt paket! Bokvännen har hört av sig också, och jag trooor att jag listat ut vem det är. Fast man kan ju aldrig vara riktigt säker, så jag säger inte mer än så. :)


Kommentarer
Postat av: hemlig bokvän:)

Jaså, du har listat ut du... hoppas att du får paketet i morgon... :)

2011-05-16 @ 22:36:33

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0