Adventskalender - del tre!

Nu är det dags för del tre i adventskalendertävlingen!
Förra veckans vinnare hittar ni här, och vinnaren från vecka ett här.
 
Julen är en tid för eftertanke och omtanke och att tänka på de och det som finns runt om oss - människor, djur och natur. Jag tror stenhårt på att ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Därför inbjuder jag dig att vara med och skapa en riktigt god jul för oss alla.
 
Jag kommer att skänka 200 kronor varje vecka fram till jul 
till en välgörenhetsorganisation som NI väljer.
 
Regler:
1. Föreslå en organisation du tycker ska få 200 kr i en kommentar till det här inlägget
2. Organisationen ska ha ett 90-nummer (kontrollerade av Svensk Insamlingskontroll)
3. Ge en kort motivering
4. Dela tävlingen på din blogg, facebook eller annat kreativt sätt
5. Det går såklart bra att skicka samma förslag/motivering till flera av deltävlingarna
 
 
Tävlingen pågår till och med onsdag. Vinnaren presenteras på torsdag.
 
Tävlingen är nu avslutad. Vinnare blev Hjärt-Lungfonden. Tack Moster och Elsa för ert förslag.

 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hjärtlungfonden är en org.som gör ett stort arbete det har många stor nytta av :)

2012-12-17 @ 20:46:50
Postat av: Moster

Alla känner vi någon som har eller har haft problem med hjärtat. Jag håller med Elsa - Hjärtlungfonden ligger mig varmt om hjärtat...ha,ha.
Vi kan ju dela på vinsten!!

2012-12-17 @ 22:50:14

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0