Adventskalender - del två!

Nu är det dags för del två i adventskalendertävlingen!
Förra veckans vinnare hittar ni här.
 
Julen är en tid för eftertanke och omtanke och att tänka på de och det som finns runt om oss - människor, djur och natur. Jag tror stenhårt på att ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Därför inbjuder jag dig att vara med och skapa en riktigt god jul för oss alla.
 
Jag kommer att skänka 200 kronor varje vecka fram till jul 
till en välgörenhetsorganisation som NI väljer.
 
Regler:
1. Föreslå en organisation du tycker ska få 200 kr i en kommentar till det här inlägget
2. Organisationen ska ha ett 90-nummer (kontrollerade av Svensk Insamlingskontroll)
3. Ge en kort motivering
4. Dela tävlingen på din blogg, facebook eller annat kreativt sätt
5. Det går såklart bra att skicka samma förslag/motivering till flera av deltävlingarna
 
 
Tävlingen pågår till och med onsdag. Vinnaren presenteras på torsdag.
 
Vinnaren blev FUB - läs mer här! Tack Moster för tipset!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag tycker Greenpeace är en bra organisation de uppmärksammar miljöfaror o är inte rädda att visa det med demostrationer både på land o till sjöss

2012-12-09 @ 20:15:39
Postat av: Moster

Eftersom jag jobbar med utvecklingsstörda barn, tycker jag att FUB kan vara en värdig organisation.

2012-12-11 @ 23:21:56
Postat av: Gunilla Tagestam

Man säger att julen är barnens högtid men inte alla barns. Inte ens i Sverige glädjer sig alla barn åt julen.Frälsningsarmén har en lång tradition av att hjälpa familjer som har det svårt ekonomiskt. Men behöver vår hjälp för att "kunna hålla grytan kokande".
Frälsningsarmén 900480-5

2012-12-15 @ 16:05:34

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0